Заміна гальмівних колодок

У СТО «AUTOMAXSERVICE» - 300₴

Оберіть дату та час візиту

Оберіть філіал

+38 (068) 770-71-88 – AMS1
зв’язатися по Viber
вул. Каштанова, 20, Крюківщина

+38 (093) 239-33-83 – AMS2
зв’язатися по Viber Telegram
вул. Одеська, 72, Крюківщина
+ Доступна опція розвал-сходження

Потрібна консультація?
Вам зателефонує спеціаліст

    Ціни на послуги
    Заміна гальмівних колодок у Києві

    Назва послуги Ціна
    Діагностика гальмівної системи 450₴
    Заміна передніх гальмівних колодок від 300₴
    Заміна задніх гальмівних колодок (дисковий механізм) від 440₴
    Заміна задніх гальмівних колодок (барабанний механізм) від 650₴
    Профілактика гальмівних механізмів (чистка, розробка, мастило) від 300₴
    Заміна гальмівних дисків від 660₴
    Заміна гальмівного шланга від 275₴
    Заміна гальмівних колодок задніх дискових з електроприводом ручного гальма (комплект) від 550₴
    Заміна гальмівного барабана від 350₴
    Регулювання гальма стоянки від 350₴
    Заміна колодок гальма стоянки (дисковий механізм) від 660₴
    Заміна тросів гальма стоянки від 440₴
    Заміна гальмівного супорта від 450₴
    Заміна ремкомплекту гальмівного супорта (1 поршень) від 600₴
    Заміна ремкомплекту гальмівного супорта (2 поршні) від 700₴
    Заміна головного гальмівного циліндра від 600₴
    Заміна гальмівного циліндра (барабанний механізм) від 1100₴
    Заміна вакуумного підсилювача гальм від 420₴
    Заміна гальмівної рідини від 350₴

    Вигода від СТО

    При першому візиті – знижка на діагностику та заміну масла.

    Вигода від СТО
    Або зв’яжіться з нами по телефону

    Наші автосервіси у Києві та області

    СТО «AUTOMAXSERVICE»

    Ми на мапі

    СТО «AUTOMAXSERVICE»

    Ми на мапі

    Фото та роботи Автосервісу в Києві та області.

    Усім Привіт!
Команда AUTOMAXCERVICE завжди рада допомогти.
Заїзжайте))
    Відкрита вакансія майстер-ходовик(автомеханік)
Умови:
-Дохід від 20000-45000 гривень
-Гнучкий графік роботи
-Зарплата без затримок
-Надаємо робочу форму
-Велика клієнтська база та гарна репутація

Обов‘язки:
-Діагностика та пошук несправності автомобіля
-Ремонт, сервісне обслуговування, розборка/зборка вузлів та агрегатів автомобіля
-Усунення дефектів та несправностей, виявлених при діагностиці
-Підтримання чистоти та порядку на робочому місці.

Instagram: @sto_automaxservice 
Сайт: https://automaxservice.com.ua
Тел. 0932393383
с.Крюківщина вул.Одеська 72

    Ми обслуговуємо наступні марки автомобілів

    Ми зв’яжемось з Вами

    Запишемо на СТО, погодимо роботи, підберемо запчастини для авто.

      Відгуки клієнтів
      Сприяють нашому зростанню

      Павел Лысенко
      Павел Лысенко
      2021-12-29
      Рекомендую.
      Serhii Lisovyi (Сергій Лісовий)
      Serhii Lisovyi (Сергій Лісовий)
      2021-12-27
      Швидко, якісно по роботі. Замовляють всі необхідні запчастини.
      V
      V
      2021-12-26
      Адекватний адміністратор, який порахує попередньо вартість ремонту і запланує день візиту, запчастини можуть купити самі і по адекватним цінам, робочі СТО всі люблять свою роботу і стараються робити так, щоб більше до них не приїзжали, ну принаймні до наступного випадку
      auk io
      auk io
      2021-12-20
      Все ок
      Олександр Кострубіцький
      Олександр Кострубіцький
      2021-12-19
      Обслуговування чітко по обумовленому часу, розцінки норм, якість здається теж

      Що Ви отримуєте
      В СТО «AUTOMAXSERVICE»

      Онлайн запис на СТО

      (зручний час для Вас)

      Підбір автозапчастин

      (оригінальні + аналоги)

      Історію обслуговування

      (дата, сума, пробіг тощо)

      Вигідні пропозиції

      (знижки + бонуси)

      Зручний спосіб оплати

      (готівковий + безготівковий)

      100% гарантію на ремонт

      (роботи + комплектуючі)

      Заміна гальмівних колодок у Києві

      1. Головна
      2. Ціни на послуги СТО
      3. Ремонт ходової частини автомобіля
      4. Заміна гальмівних колодок

      Заміна гальмівних колодок – це ті роботи, які ми не повинні відкладати в довгий ящик, адже гальмівні колодки – основна частина гальмівної системи. При контакті з диском або барабаном вони створюють високе тертя, яке дає змогу загальмувати або повністю зупинити автомобіль.

      З чого складаються гальмівні колодки?

      Гальмівна колодка складається зі сталевої пластини з фрикційною накладкою, яка підвищує коефіцієнт тертя. Матеріал накладки повинен бути з високою зносостійкістю та теплостійкістю. Виробники тримає у таємниці склад фрикційного матеріалу. Деякі використовують кераміку, що збільшує термін служби колодок і має високу стійкість до впливу сили тертя, високої температури та до кліматичних умов.

      Органічні накладки – м’якіші і менш галасливі. До мінусів можна віднести швидке зношування, через м’якість фрикційної накладки. Органічні накладки створюють багато пилу та забивають цим вентильовані диски. Напівметалеві накладки мають гарну тепловіддачу, але швидко зношуються, при низьких температурах не ефективні і досить галасливі при їзді. Низькометалеві (металеві) накладки за складом схожі на органічні. Для кращого теплообміну та гальмування до складу додають мідь і сталь. Але вони прискорюють зношування гальмівних дисків і мають досить високу ціну.

      Чим відрізняється заміна передніх гальмівних колодок від заміни задніх?

      Існують дискові та барабанні механізми. Дисковий механізм у передніх гальмівних колодках зустрічається практично у 98% випадках. Барабанні механізми передніх гальмівних колодок зустрічаються рідко в основному в автомобілях минулого покоління. У дисковому механізмі передні гальмівні колодки та задні гальмівні колодки розташовані зовні диска, тому вони потрапляють під вплив факторів навколишнього середовища, потрапляння сторонніх предметів та інших забруднювачів.

      Колодки з барабанним механізмом мають дугоподібну форму і розташовуються всередині гальмівного барабана, що перешкоджає їхньому забруднення. Тому колодки з барабанним механізмом служать довше. Вважається, що в порівнянні з дисковими колодками барабанні гальма менш ефективні і автомобіль має більший гальмівний шлях.

      Задні гальмівні колодки відрізняються меншим розміром, ніж передні. Це з тим, що з гальмуванні велике навантаження посідає передню колісну вісь. І з цим пов’язаний той факт, що передні гальмівні колодки швидше виходять з ладу. Через сильні навантаження на гальмівні колодки виникають такі проблеми:

      • зношуються та ушкоджуються робочі поверхні колодок;
      • деформуються колодки, погіршується їх контакт із дисками;
      • фрикційні накладки прикипають до гальмівних дисків.

      Пошкоджені гальмівні колодки знижують ефективність та збільшують час гальмування. Тому при огляді та профілактиці гальмівної системи обов’язково перевіряти стан колодок.

      Ремонт чи відновлення, що краще?

      Гальмівні колодки мало підлягають відновленню, і за сильному зносі їх необхідно поміняти . Вартість заміни передніх гальмівних колодок на багатьох автосервісах трохи нижче ніж заміна задніх гальмівних колодок, тому що це більш трудомісткий процес. Ремонт гальмівних колодок можливий, якщо помітні сильні забруднення, видно потоки масла або помітно, що накладки зносилися.

      Коли необхідний ремонт та заміна гальмівних колодок?

      Заміна гальмівних колодок залежить від виробника. Залежно від стану доріг, характеру їзди та типу машин рекомендується періодично проводити діагностику колодок, яка дозволяє зрозуміти, в якому вони стані вони знаходяться.

      Ознаки зношування гальмівних колодок:

      • при гальмуванні з’явився вереск, металевий скрегіт, скрип та інші звуки;
      • погано працюють гальма, збільшився гальмівний шлях;
      • забруднення гальмівних дисків.

      Не можна змінювати гальмівні колодки тільки на одному колесі, тому що через це може виникнути асинхронність у роботі передніх або задніх супортів.

      Ремонт гальмівних колодок автомобіля

      Конструкція передніх та задніх гальмівних механізмів різна. Передні колеса всіх моделей обладнані ефективними гальмами дисків, а задні оснащуються як дисковими (рідко), так і барабанними механізмами.

      Для відновлення передніх колодок проводимо такі дії:

      • проводимо демонтаж колеса;
      • викручуємо болти;
      • виймаємо стопорну пластину;
      • піднімаємо скобу, щоб вийняти з направляючої гальмівні колодки.

      Етапи відновлення заднього барабанного механізму:

      • знімаємо колесо;
      • акуратно відкручуємо напрямні штифти;
      • виймаємо барабан;
      • демонтуємо стяжні та напрямні пружини;
      • знімаємо важіль ручного приводу та виймаємо колодки.

      З робочих поверхонь колодок видаляємо забруднення. Накладки промиваємо та просушуємо. Також можна виконати регулювання гальмівних колодок. Встановлення відновлених колодок проводимо у зворотному порядку.

      Важливо:

      • Після установки колодок (передніх або задніх) потрібно натискати на педальний вузол.
      • Після встановлення задніх колодок треба відрегулювати механізм гальма стоянки.
      • Коли колодки встановлені, необхідно перевірити працездатність всіх гальмівних механізмів.
      • Виробники постійно удосконалюють гальмівні системи.
      • Але головним фактором, який впливає на безпеку, залишається поведінка водія.

      Запис в один клік

      Узгодимо роботи, замовимо запчастини для авто

        Натискаючи на кнопку Ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності

        Популярні послуги
        СТО «AUTOMAXSERVICE»

        Запис на СТО
        Або зв’яжіться з нами по телефону
        Запис на СТО
        Або зв’яжіться з нами по телефону
        Задати питання
        Запис на СТО
        Або зв’яжіться з нами по телефону