Потрібна консультація?
Вам зателефонує спеціаліст
Зняття та встановлення важеля передньої підвіски
У СТО «AUTOMAXSERVICE» - 450₴
Оберіть дату та час візиту
+38 (068) 770-71-88 – AMS1
зв’язатися по Viber
вул. Каштанова, 20, Крюківщина
+38 (093) 239-33-83 – AMS2
зв’язатися по Viber Telegram
вул. Одеська, 72, Крюківщина
+ Доступна опція розвал-сходження
Ціни на послуги
Зняття та встановлення важеля передньої підвіски у Києві
Назва послуги | Ціна |
---|---|
Діагностика ходової частини (ДХЧ) | 280₴ |
Заміна переднього амортизатора (ціна за 1 амортизатор) | від 600₴ |
Заміна заднього амортизатора (ціна за 1 амортизатор) | від 350₴ |
Заміна кульових опор (ціна за 1 од.) | від 440₴ |
Зняття, встановлення важеля передньої підвіски | від 450₴ |
Заміна сайлентблоку (ціна за 1 од.) | від 275₴ |
Заміна підшипників ступиці колеса | від 650₴ |
Заміна стійки стабілізатора | від 165₴ |
Заміна втулки стабілізатора | від 440₴ |
Заміна сайлентблоків важеля | від 660₴ |
Зняття підрамника | від 1100₴ |
Заміна кульової опори | від 385₴ |
Заміна важеля | від 450₴ |
Заміна сайлентблоку балки | від 880₴ |
Заміна ШРУСу (гранати) | від 650₴ |
Заміна пильника ШРУСу (гранати) | від 550₴ |
Заміна подушки двигуна верхньої | від 385₴ |
Заміна подушки двигуна нижньої | від 250₴ |
Заміна сайлентблоку підрамника | від 1320₴ |
Назва послуги | Ціна |
---|---|
Діагностика автомобіля (50 пунктів) | 280₴ |
Комп’ютерна діагностика автомобіля | 280₴ |
Комплексна діагностика автомобіля | 500₴ |
Вигода від СТО
При першому візиті – знижка на діагностику та заміну масла.
Наші автосервіси у Києві та області
СТО «AUTOMAXSERVICE»
вул. Сахравська, 20, Крюківщина, Київ |
+38 (068) 770-71-88 |
09:00-21:00 (Пн-Сб) |
СТО «AUTOMAXSERVICE»
вул. Одеська, 72, Крюківщина/Гатне |
+38 (093) 239-33-83 |
09:00-21:00 (Пн-Нд) |
Фото та роботи Автосервісу в Києві та області.
Відгуки клієнтів
Сприяють нашому зростанню
Що Ви отримуєте
В СТО «AUTOMAXSERVICE»
Зняття та встановлення важеля передньої підвіски у Києві
Установка важеля передньої підвіски – складна, але здійсненна робота. Але спочатку нагадаємо основні функції підвіски. По-перше, це комфорт при русі. По-друге, керованість автомобілем та гальмування.
Роль підвіски в автомобілі
Кожна деталь підвіски виконує свою роль. Наприклад, пружини, працюючи на стиску, на нерівній дорозі «підтискають» колесо, не даючи конструкціям підвіски вдаритися об корпус автомобіля.
Амортизатори (стійкі), гасять коливання пружини, не даючи колесу підстрибувати за інерцією. Головною функцією амортизаторів є усунення вертикального коливання, що виникає при наїзді коліс різні перешкоди.
Важелі є напрямними елементами ходової. Вони задають траєкторію руху маточини при ході підвіски та повороті колеса.
Типи підвіски
Підвіски автомобіля в основному поділяють на дві групи: залежні та незалежні. У незалежній підвісці обидва колеса однієї осі немає жорсткого зв’язку друг з одним. Тут застосовують різні важелі, які не з’єднуються між собою. Ця підвіска виглядає як система незалежних важелів. У залежній підвісці колеса розташовуються на одній осі. Така конструкція проста та надійна у використанні. А також допомагає рівномірно розподілити навантаження на колеса.
Важливий елемент підвіски – важіль
В основі передньої підвіски лежить важіль, призначений для забезпечення вертикального переміщення колеса (вгору-вниз) уздовж пружини. Кріпиться важіль підвіски з обох боків автомобіля. З одного боку – до колеса, з іншого – безпосередньо до кузова машини. Зустрічається безліч різноманітних видів важелів підвіски: поперечні, поздовжні, діагональні, трикутні, стрижневі.
Зняття, встановлення важеля передньої підвіски залежить від конструкції. Лівий та праві важелі бувають верхніми та нижніми, а також мають різні пристрої. Їхня конструкція залежить від варіантів кріплення. Нижні важелі переважно виготовлені у формі трикутника. Деякі важелі, як верхні, так і нижні, мають Н-подібну форму. Форма залежить від конструктивних особливостей автомобіля.
У важелів передньої підвіски досить великий термін служби. Тому часто ця деталь деформується через неправильне технічне обслуговування або серйозний удар під час їзди (колесо потрапило в яму на швидкості, був удар об бордюр). Тому одночасно з демонтажем деталі варто звернути увагу на стан інших деталей ходової частини автомобіля.
Запис в один клік
Узгодимо роботи, замовимо запчастини для авто